26 Eylül 2010

Bu ne ya ??

Tarih: 29 Eylül 2010
Saat: 18:35
Yer: ÖZGÜRLÜK PARKI
SAHNE 1
Hafta sonları yaklaşık 1500-2000 kişi misafir eden, biraz olsun temiz hava ihtiyacımızı karşılayan, arada yapılan sanatsal gösterileri, organik pazarı ve Fua Cafe'si ile yaz akşamlarımızın vazgeçilmez parkı. 


Her hafta sonu olduğu gibi yine parktayız ve aşağıdaki sahne aynen yaşandı:
Elinde iki köpek (ortalama boyutlarda 2 köpek) ile çakma sarışın bir Beyaz TÜRK (!) (neden öyle sıfatlandırdığım sanırım yazıda anlaşılacak aksi taktirde önyargı değil) köpeklerden birisi yerde ve gerçekten titriyor, oradan geçen bir bayan ile köpeklerin sahibi arasında geçen konuşma:
-Ne oldu neden titriyor köpekçik?
-Kahretsin bunları pis Kürt' ün (!) yüzünden, korkuttu köpeğimi
-Çok kötü nefretlikler
-Defolup gidin burdan, pis tecavüzcüler (!) bunlar hayvanlara da insanlara olduğu gibi tecavüz ederler. İğreniyorum bunlardan...
devamını dinleyemedim tüm sinirime rağmen oğlumu alarak ordan uzaklaştım çünkü kendimi tanıyorum. Amacım ne Kürdü savunmak olacak ne de islah olmaz muhalif yanımdan dolayı kadına laf söyleceğim. Sadece ve sadece neden diyecem ? NEDEN??
Ne zamandan beri biz bu kadar ayrımcı olduk? Ne zamandan beri sadece ırkından ya da görünüşünden dolayı insanları küçümser olduk? 
Midem bulandı ve okkalı bir küfür ettim. Kusmak istedim ama kadının üzerine...
Yazıklar olsun, ama tebrik ediyorum gerçekten başarıyorlar BAŞARDILAR.
Yüzyıllarca kardeş olarak yaşamış insanları bu hale getirmişler ya TEBRİK ETMEK (!) gerekiyor. 

ÖZ: GAME OVER

Sevgiyle kalın,yada sevgisizlik denizde boğulun.H.

Hiç yorum yok: