13 Ocak 2011

anksiyete more anksiyete

...
Viski, yorgunluğu alır derler. Kasdettikleri günün yorgunluğudur. İstediğin kadar iç, hayatın yorgunluğu baki kalır...
Bir şişe viski biter, kalkarım. Ali'nin yüzünde "gelişin bana acı verdi" cümlesiyle bırakırım. Benim yüzümde ise, "vicdan sahiplerinin mağdur ettikleriyle imtihanı çok zorludur" cümlesi. Asansör gelir. Ali zoraki gülümser.
"Gene gel ara sıra." der.
Genel gel ara sıra mı?Donup kalırım. Szöcükler dökülür ağzımdan, parça parça olur.
"Beni şimdi yıktın Ali. Beni şimdi gerçekten terk ettin!."
Sarsılır Ali'nin yüzü darmadağın olur. Söylenebilecek en yanlış şeyi söylediğini anlar. O güzelim siyah gözlerinde acı, yıldırım gibi düşer, tepeden tırnağa, yanar bana bunu yapma der gibi bakar. Bana bunu yapma'. Zayıf, boşlukta yüzen bir adam olduğumu yüzüme vurma!
"Anla beni... çok yorgunum..." der.
Anlıyorum der gibi bakarım, mahzun mağdur, mağrur.
Birden gözlerinden yaş parlar. Beni tutar kolumdan. Sımsıkı sarılır. Ali'nin gözyaşlarıyla içim yıkanır.
"Mutlaka gel, gene gel, n'olur gel..." der.
Giderim...

www.ayfertunc.com

1 yorum:

nilo dedi ki...

Çok beğendim sevgilim, sende beğendim herhalde...merak ettim şimdi...